Cuma, Kasım 21, 2014

{KOZMETİK} SİGNAL WHİTE NOW GOLD DİŞ MACUNU VE FIRÇASI





     Diş macunu seçimimde küçük yaşlardan itibaren hep beyazlatıcı özelliği olan macunlar kullanıyorum. Nedeni ise dişlerimin kemik renginin, kendi renginin sarımtrak olması. Genetik bir özellik tabi, babam, ben, kardeşimde de durum aynı. Beyazlatıcı macun kullanmazsam sanki daha da sarı gözüküyormuş gibi geliyor bana. Şimdiye kadar kullandığım beyazlatıcı diş macunları; İpana, Sensodyne, Colgate, Paradontax, Forever Living Aleovera, LR Aleovera ve son olarak Signal oldu.











     Signal'in beyazlatıcı serisi birkaç çeşitten oluşuyor. White Now Gold ise en son çıkan ürünü. Bu ürünü bana diş macunlarıyla ilgili cevapladığım bir anket sonucunda deneyimlemem ve gözlemlemem için Fikrimühim tarafından gönderildi. FikriMühim ekibine teşekkür ediyorum. Fikrimühim ile ilgili merak ettiklerinizi fikrimühim internet sitesine; buradan bilgi alabilirsiniz.

     Gelelim Signal'in bu diş macununa! Tamamen tarafsız ve dürüst bir şekilde yorumlarımı sizinle paylaşacağımdan emin olabilirsiniz. İtiraf etmem gerekirse Signal'in diş macunlarına karşı bir antipatim var. Küçükken deneyip beklentimin altında kalan diş macunları yüzünden belki de. Bu macuna da biraz önyargılı yaklaştım bu sebepten. Beklentimi karşılayan noktası da oldu, hayal kırıklığına uğratan noktaları da oldu. Öncelikle ürünün vaadine gelecek olursak; 3 kat güçlendirilmiş formülü ile tek fırçalamada anında beyazlık etkisi yaratmak. Bu iddasını gerçekleştiriyor mu? Evet. Şimdiye kadar kullandığım beyazlatıcı diş macunları arasında anında beyazlatmada; Colgate ve Sensodyne'den daha iyi, Paradontax ve İpana ile aynı seviyede olduğuna kanaat getirdim. 
Tek sevdiğim yanı bu oldu. Deneme boylarını deneyimlemeleri için aileme ve arkadaşlarıma ulaştırdım. Onlar da beyazlatma etkisinin gözlemlenebilir olduğunu ve beğendiklerini bana ilettiler. Hatta setin içinden çıkan indirim kuponlarını da kullandılar.  Olumsuz tarafları ise; ilk olarak beyazlatmadan başka bir iddası yok! Yani diş etine bakım yapmak, çürük oluşumunu önlemek, ferah nefes gibi. Uzun vaadeli kullanımda şahsen benim çok hassas dişlerimde sızlamaya, diş etlerimde çekilmeye ve kanamaya neden oldu. Yalnız bu problemi ailem ya da arkadaşlarım yaşamamışlar. İkincisi ise; mavi degradeli olan macunun zor arındırılması oldu. Yani hem ağız içinden hem de diş fırçamdan yıkamama rağmen tamamıyla bir türlü temizlenmiyor olması beni hem rahatsız etti hijyen açısından hem de 'Bunun içinde ne var ki böyle gitmiyor? Acaba dişlerimde de kalıntı bırakıyor mu?' diye düşündürdü. Daha önce hiçbir blog yazısında böyle bir şeye rastlamadım açıkçası, o yüzden şaşırdım. Diş macununda kalıntı bırakması gibi lavaboda da aynı sorunu gözlemledim. Zaten ürünün ambalajında bazı kumaş türlerinde leke bırakabilir yazıyor. Bildiğiniz üzere diş macunlarının arka tarafında renkli çizgiler içeriğiyle ilgili uyarıcı işaretler bulunuyor. Örneğin; kırmızı çizgi zararlı kimyasallar, mavi çizgi orta derecede zararlı kimyasallar, yeşil çizgi ise içeriğinde zararlı maddelerinin olmadığını gösterir. Üçüncü olarak; macunun deneme boyunda mavi çizgi, büyük boyunda ise kırmızı çizgi bulunması oldu. Yani büyük boyu zararlı maddeler içerirken mini boyu ise orta derecede zararlı maddeler içeriyor anlamına geliyor. 'İçerikleri farklı mı ki?' diye bir soru belirdi hemen kafamda. Hal böyle olunca bu durumu çelişkili buldum açıkçası.










     Setin içerisinden bir de diş fırçası ve de fırça koruma başlığı çıktı. Fırça; uzunlu kısalı beyaz, mor ve pembe kılları olan, kıvrımlı, inceden kalına doğru giden %90 şeffaf bir sapa sahip. Diş macununu bitirene kadar kullandım ama fırçayı malasef 1 haftadan fazla kullanamadım. Çünkü, benim ağız yapıma göre fazla büyük geldi. Sevgili Diş Hekimim Sacide'ye göre daha mini kılları olan diş fırçaları kullanmam gerekiyor. Kullanamamamın bir diğer sebebi ise yukarıda da bahsettiğim gibi fırçada macun tortularının kalması. Bunun dışında ekstra bir özelliğini görmedim.





     Sonuç olarak; hakkını yememek lazım tek iddası beyazlatmak konusunda başarılı bir macun. Fakat dişlerimde sızlamaya, diş etlerimde çekilmeye ve kanamaya sebep olması, kalıntı bırakması, içerik olarak çelişkili ambalaja sahip olmasından ötürü alıp kullanabileceğim bir ürün olmadı malesef. Diş fırçası ise; ağız yapıma uygun olmadığı için satın alacağım bir ürün değil. Çok uzun bir yazı oldu farkındayım, detaycı bir insan olduğum için objektif bir şekilde gözlemlerimi paylaşmak istedim.

     Peki ya siz Signal White Now serisini kullandınız mı? 
Signal White Now Gold hakkında ne düşüyorsunuz? Sizce beyazlatıcı diş macunları nasıl? Kullandığınız ve memnun kaldığınız diş macunu varsa lütfen yorum olarak bırakın, düşüncelerinizi önemsiyor ve bekliyorum.




Bloglovin: Soru Meleğinin Pusulası 


*Tüm görseller kendime aittir. Bu ürün şahsıma FikriMühim tarafından deneyimleyip yorumlamam için gönderilmiştir. Bu yazıda %100 kendi objektif görüşlerim paylaşılmıştır.

18 yorum :

  1. Merhaba Özlem hanım..Blogunu GFC takip edemiyorum hata veriyor.Google + dan takip ediyordum ama burdan da etmek istedim olmadı..Haber vermek istedim..Hoşçakalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gülşah Hanım :) Öncelikle çok teşekkür ederim ilginiz için, evet malesef ben de zaman zaman başka bloglara üye olurken aynı sorunu yaşıyorum :( Sağ kösedeki o iki iç içe gecen karelere tıklayınca blogumu takip edebilirsiniz, bir de bu şekilde denemenizi rica ediyorum. Hoşçakalın :)

      Sil
  2. Rica ederim Özlem Hanım ne demek..Blog arkadaşları bunlar için var. Söylediğiniz gibi yaptım ve oldu. Teşekkürler..
    Bloguma da beklerim.. İlk çekilişimi başlattım katılırsanız çok sevinirim..
    Hoşçakalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gülşah Hanım, ne kadar incesiniz, bloğum bana sizin gibi arkadaşlar kazandırdıkça çok mutlu oluyorum inanın :) Ben teşekkür ederim uğraştırdım sizi kusura bakmayın :( Davetiniz için çok teşekkür ederim, davete icabet etmek düşer bana da :)
      Hoşçakalın :)

      Sil
    2. Ne demek Özlem hanım ne uğraştırması..Benim de çevremde sizin gibi kibar, anlayışlı ve cana yakın insan oldukça kendimi çok şanslı hissediyorum cidden..Davetimi kabul ederseniz çok sevinirim..Çok çok teşekkür ederim. Sevgilerimle

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim, çok anlayışlısınız :) Hislerimiz aynı, çok güzel bir bloğunuz var, el emeği göz nuru, emeğinize sağlık :) Sevgilerimle ^^

      Sil
  3. rengi çok enteresan :)
    gfc takip alamıyorum sizi
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Öncelikle çok teşekkür ederim ilginiz için, evet rengi normal diş macunlarına göre çok farklı :) Malesef ben de zaman zaman başka bloglara üye olurken aynı sorunu yaşıyorum :( Sağ kösedeki o iki iç içe gecen karelere tıklayınca blogumu takip edebilirsiniz, bir de bu şekilde denemenizi rica ediyorum. Bloğunuzu hemen inceleyeceğim :) Hoşçakalın :)

      Sil
  4. takipteyim sizi de beklerim http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr
    facebookta: https://www.facebook.com/pages/Tasarımda-Nilgün-Özen-Aydın/802433419804021

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ilginiz için :) Hemen bakıyorum sayfalarınıza, Sevgiler :)

      Sil
  5. merhaba canım gfc arızalı sanırım seni bi türlü izlemeye alamadım isteğiniz gerçekleştiremedi diyor. çevrelerime ekledim takipteyim seni gfc yi sonra yine deneyeceğim bende bloğa beklerim sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :) Evet malesef son zamanlarda çok sorun çıkarıyor, bu problemi ivedilikle çözeceğim. Sağ kösedeki o iki iç içe gecen karelere tıklayınca blogumu takip edebilirsin, bir de bu şekilde denemeni rica ediyorum. Hemen inceliyorum bloğunuzu :) İlginiz için teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Bu arada bloğun ismine bayıldım, ''Hayat Reçeli'' :) Her ne kadar şu sıralar diyette olsam da reçel çok severim :)

      Sil
  6. Merhaba bloğunuz gerçekten çok güzel . Yazılarınızı beğenerek okuyorum : ) Takipteyim sizi de beklerim :)
    http://koredelisiyiz-biz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok teşekkür ederim ^^ Ne mutlu bana! Hemen bakıyorum sayfanıza ;) Sevgiler :)

      Sil
  7. Merhaba Pembe Makyaj Çantam Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. Sevgiler... blogkizsalseyler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Hemen bakıyorum sayfanıza :) Sevgiler...

      Sil
  8. Kırmızı ve mavi renk kutuları tamamen basım süreci ile alakalıdır. Ürün içeriğiyle hiç bir bağlantısı bulunmamaktadır.

    YanıtlaSil

Fikilerlerini okumaktan keyif alıyorum ^^