Salı, Mayıs 12, 2015

{KOZMETİK} BARE MİNERALS ORJİNAL FONDÖTEN SPF 15

bareminerals-bare-minerals-originial-foundation-spf15-orjinal-fondöten-mineral-makeup-makyaj-sorumelegininpusulasi-sorumeleğininpusulası


     Bugün sizlerle benim için çok önemli bir konu hakkında sohbet edeceğim. Bugüne kadar gördüğüm sayısız akne tedavisinden ötürü cildim ciddi anlamda hassaslaştı, toleransı düştü ve zaten alerjik yapıya sahip olan yüzüme sürdüğüm her şeye ekstra dikkat etmem gerekir oldu. Makyaj anlamında 2 sene öncesine kadar sadece göz makyajı yapıyordum; tedavim devam ettiğinden bir takım ilaçlar sürdüğüm için hiçbir ten ürünü kullanmıyordum. Tedavi sonunda yüzümdeki lekeleri kapatmak, renk eşitsizliğini gidermek için içeriği temiz, tamamen organik bir fondöten arayışına girdim. Ve Türkiye'de 3-4 yıl öncesinde satıştan çekilen Bare Minerals (Bare Escentuals) mineral markası dikkatimi çekti. Bu markanın ödüllü mineral-toz fondötenini denemek istedim. Hakkında yazılan tüm Türkçe ve yabancı blogları (İngilizce, İspanyolca, Rusça, Almanca...googletranslate aracılığılı ile) okudum, Youtube'da olan tüm videoları izledim. Bir an önce alıp kullanma istediğim her geçen gün katlanarak artıyordu. Artık benim için bir arzu nesnesi haline gelmişti. Nerden mi buldum? Japonya'ya uçan sevgili hostes arkadaşım Kamuran sayesinde buldum. Nasıl mı buldum? İnternet sitesindeki haritadan Japonya'daki satış noktalarını araştırdıktan sonra arkadaşım Kamuran, kendisine en yakın mağazaya gitti. Hem kendi için hem de benim için alışveriş yaptı. Yani nasıl teşekkür etsem bilemiyorum. Ne kadar teşekkür etsem de az gelir. Taa dünyanın bir ucundan çok istediğim fondötene kavuşturdu beni! Bu yazım selam olsun Kamuran'a ;) 


bareminerals-bare-minerals-originial-foundation-spf15-orjinal-fondöten-mineral-makeup-makyaj-sorumelegininpusulasi-sorumeleğininpusulası

     Kavuşma hikayem böyleydi :) Şimdi sizi epey uzun ve detaylı bir yazıyla başbaşa bırakıyorum. Burayı atlamak isteyenler en sonda avantajlarının ve dezavantajlarının çok kısa listelenmiş haline geçebilirler :) 


bareminerals-bare-minerals-originial-foundation-spf15-orjinal-fondöten-mineral-makeup-makyaj-sorumelegininpusulasi-sorumeleğininpusulası

bareminerals-bare-minerals-originial-foundation-spf15-orjinal-fondöten-mineral-makeup-makyaj-sorumelegininpusulasi-sorumeleğininpusulası

bareminerals-bare-minerals-originial-foundation-spf15-orjinal-fondöten-mineral-makeup-makyaj-sorumelegininpusulasi-sorumeleğininpusulası

     Gelelim incelemeye! Şuan itibariyle bareminerals orjinal fondötenimi yarılamış bulunuyorum. 3 ay oldu kullanmaya başlayalı. Bendeki rengi golden medium, renk skalası çok geniş, çevirerek açılan bir mekanizmaya sahip, çevirdikten sonra deliklerinden toz halinde dökülüyor, elek gibi. Her şeyden önce içeriği zararsız olması, tamamen doğal yollardan elde edilen minerallerden üretiliyor olması, doktorların reçetelerine bile yazacak kadar sağlıklı olması beni çok memnun etti. Kullandığım süre boyunca hiçbir akne, sivilce, kaşıntı, yanma, kızarıklık, hassasiyet, alerjik reaksiyon gibi durumlarla karşılaşmadım. Sürdüğüm anda cildimi yumuşacık yapıyor. İsteğe göre kapatıcılığı arttıralabiliyor ki ben üst üste birkaç kat uygulayarak tam kapatıcılık sağlıyorum. Likit bir fondöten kadar olmasa da cilt ile bütünleşiyor . Gün içinde pudra kullanmadığım günlerde bile 8-10 saate kadar kalıcı olabiliyor. Pudra sürdüğümde de ben çıkarana kadar yüzümde kalıyor. Kendinden doğal bir ışıltı veriyor cilde, sağlıklı cilt ışıltısı. Kesinlikle yağlı bir cilt görünümü değil. Öyle ki; bu fondöteni kullanmaya başladıktan sonra çevremdeki herkesten çok hoş iltifatlar almaya başladım. ''Cildin ne güzel gözüküyor, çok iyi gözüküyorsun, yüzün ne kadar hoş gözüküyor, bu aralar sende bir değişiklik var!'' gibi sözler duymaya başladım, bir hayli hoşuma gidiyor tabi :) Kendi özel kabuki fırçasından başka bir fırçayla kullanılmıyor. Too Faced kabuki fırçamla denedim; fırça yumuşak olduğu için ürünü yuttu. Kendi fırçası biraz sert, bu sayede ürünü yüzeyinde tutup cilde en iyi şekilde yediriyor. Ama-evet bir büyük bir ama var- bu mineral fondöten bulaşma yapıyor, hiçbir şekilde sabitlenmiyor (touch proof değil) ve uygularken tozutuyor malesef . Elime, telefonuma, kıyafetime filan hep bulaşıyor. Sabitlenmediği için kontür işlemi yapmaya uygun değil makyaj hemen bozulmaya, dağılmaya başlıyor. Allığımı ve aydınlatıcımı sürerken hafif hafif uygulamam gerekiyor. :( Açıkçası; bu durum bende büyük bir hayal kırıklığı yarattı. İşin tuhaf tarafı; bulaşma yaptığını hiçbir makyaj bloğunda veya makyaj videosunda ne gördüm ne de işittim. Ful kapatıcılık istediğim için çabuk biteceğe benziyor. Tabi bu benim kendi tercihiminden kaynaklanıyor. 


bareminerals-bare-minerals-originial-foundation-spf15-orjinal-fondöten-mineral-makeup-makyaj-sorumelegininpusulasi-sorumeleğininpusulası


     Genel olarak memnun kaldım ama her yere bulaşıyor oluşu sinirlerimi bozuyor cidden. Her üründe olduğu gibi tabi ki kullanıp bitireceğim. Sonuç olarak 8 gramını 75 TL'ye satın aldığım bu ürünü bir daha alır mıyım bilemiyorum... Belki çok darda kalırsam. Bir puan vermem gerekirse 10/8 diyebilirim. İçeriği temiz başka bir fondöten arayışına girdim. Önerileriniz varsa duymaktan keyif alırım ^^


bareminerals-bare-minerals-originial-foundation-spf15-orjinal-fondöten-mineral-makeup-makyaj-sorumelegininpusulasi-sorumeleğininpusulası
Uygularken

bareminerals-bare-minerals-originial-foundation-spf15-orjinal-fondöten-mineral-makeup-makyaj-sorumelegininpusulasi-sorumeleğininpusulası
Tek Kat Uygulanmış Hali


bareminerals-bare-minerals-originial-foundation-spf15-orjinal-fondöten-mineral-makeup-makyaj-sorumelegininpusulasi-sorumeleğininpusulası
Makyajsız                                                              Bare Minerals Orjinal Fondöten Uygulanmış Hali



Avantajları;
*
İçeriği temiz,
*Hiçbir alerjik reaksiyona sebep olmuyor,
*Akneli ve hassas ciltlerin kullanımına uygun,
*Cilde sağlıklı bir ışıltı veriyor,
*Cilde yumaşak bir doku kazandırıyor,
*Kapatıcılığı isteğe göre artırılabiliyor,
*Çok kalıcı,
*15 faktör güneş korumalı (SPF 15)

Dezavantajları;
*Bulaşma yapıyor (touch proof değil)
*Kendi fırçasından başka hiçbir fırça ile kullanılamıyor
*Uygularken tozutuyor

     Peki siz hiç mineral makyaj ürünü kullandınız mı? Bare Minerals'i (Bare Escentuals'ı) hiç duydunuz mu? Bu markanın hiçbir ürününü kullandınız mı? Düşüncelerinizi çok önemsiyorum ve aşağıya yorumlarınızı mutlaka bekliyorum ^^


Bare Minerals (Bare Escentuals)'ın internet sitesine buradan ulaşabilirsiniz.


*Bu ürünler tamamen kendi imkanımla alınmış olup reklam değildir, sponsor tarafından gönderilmemiştir. Bu yazıda %100 kendi görüşlerim paylaşılmıştır.

17 yorum :

  1. Ne kadar güzel yazmışsın, uğraşmışsın, fotoğraflar özellikle muhteşem. Vallahi bravo! Çok başarılı buldum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, mahçup ettiniz beni gerçekten :)

      Sil
  2. bende de var bu loose pudrası çok severek kullanırım tam kapatıcıdır bir de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde Laura Mercier'in bir pudrası var bitmek üzere, tavsiye ettiğiniz pudrayı araştırayım ben öyleyse :) Çok teşekkür ederim öneriniz için ;)

      Sil
  3. ne kadar guzel bır etkısı var ve harıka yazmıssın ellerıne saglık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok hoş bir bitişi var, çok teşekkür ederim canım :*

      Sil
  4. Ayy ne güzel anlatmışsın ben de çok merak ettim. Tee dünyanın bir ucundan gelmiş resmen:)) Kavuşman epey güç olmuş:))
    Bu ürün bana direk Youngblood mineral fondöteni hatırlattı. Çok memnunum kendisinden. Mutlaka Youngblood satan eczanelere bi bak ve gidip dene;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım ya çok sağol beğenmene çok sevindim cidden :) Ya hiç sorma aylarca bekledim, yollarını bekledim dört gözle :) Zaten Youngblood'a karşı bir sempatim vardı bana da bahane oldu, gidip hem likit hem toz fondötenini, pudrasını ve senin çok severek kullandığın kapatıcısını deneyeceğim ilk fırsatta :) Çok teşekkür ederim canım tavsiyen için :)

      Sil
  5. çok güzel paylaşım olmuş, takipteyim, bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Hemen bakıyorum sayfanıza :)

      Sil
  6. Bu aradığım şey olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim, yurtdışına giden birisinden veya Bare Minerals'ın resmi internet sitesinden sipariş verebilirsiniz :)

      Sil
  7. Hello Chris^^

    Thank you for your interest :) I will think and search about it.

    Best Regards
    Question Angel's Compass

    YanıtlaSil
  8. Fırçası bana çok püskül püskül acıtır gibi geldi :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırçası pek yumuşak değil gerçekten de :( Çok acıtmıyor ama pufuduk da değil malesef :(

      Sil
  9. Cok güzel bir yazı olmuş bende beklerim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Bakıyorum sayfana hemen ;)

      Sil

Fikilerlerini okumaktan keyif alıyorum ^^