Cuma, Aralık 25, 2015

{KOZMETİK} BARIELLE ASETONSUZ OJE TEMZİLEME PEDLERİ


     Merhaba! Ojelerimi daha yeni sürmüşken, oje temizleme pedleri hakkında yazmak istedim. Barielle markasını daha önce duymamıştım hiç ta ki Lilakutu bana tanışma hediyesi olarak gönderene kadar. Ben de marka ile ilgili araştırma yaptım. ''Barielle; Dibutly Phtalate,  Toulene, Formaldehyde bulundurmayarak tırnak yapısına, tırnağın hiçbir katmanına zarar vermeden bakım sağlar, kreatin, doğal proteinler, gelatin, e vitamini, ayçiçeği ve safran yağı gibi doğal ve bitkisel özlerden üretilmektedir. Zehirli kimyasalları barındırmadığı için hamileler rahatlıkla uygulabilir.'' yazıyor Lilakutu'nun internet sitesinde. Fakat içerik kısmına baktığımda parabenler olduğunu gördüm. Bazı makaleler parabenlerin zararsız olduğunu idda ediyor. Bu konuda bilirkişiye danışmak lazım. Kısa yazı sevenleri hemen aşağıdaki avantajlar ve dezavantajlarını listediğim kısma atlayabilirler :) 

   
 Barielle markasının ürünlerini incelediğimde genel olarak; tırnak bakımı, ojeler, manikür ve pedikür ürünleri hatta tırnak mantarı için bile bir ürünü olduğunu gördüm. Markanın sadece tırnak bakım ürünlerine yoğunlaşmış olması hoşuma gitti. 




    İçerisinde bu tarz hem oje çözücü hem de silici sünger veya pamuk bulunduran ürünler pratik oluyor bilhassa seyahatler için. Ben Sephora'nın süngerli oje çıkarıcısını bitirdim, valizde taşıması filan kolay olmuştu. 

     Barielle'nın kutusunu açınça içinde yuvarlak, tek tek üst üste konulmuş kağıt inceliğinde pamuklardan oluştuğunu gördüm. 25 tane varmış içinde. İyi bir miktar. Kutunun kapağını açar açmaz şekerli bir koku geldi, aynı şıpsevdi gibi kokuyor her ne kadar limon kokulu yazsa da. Normalde şekerli kokuları sevmem ama şıpsevdi benim için apayrı, tam da öyle kokuyor çok hoş :D Baymıyor, daraltmıyor koku.  İnceden inceden geliyor burnuma. Pamuklar ıslak ama vıcık vıcık değil akmıyor pamuktan, ıslak mendil kıvamında diyebilirim. 


     Biraz zorlu bir teste tabi tuttum. Dedim bakalım kırmızı ojeleri düzgün bir şekilde çıkaracak mı? Kırmızı ojenin altına bir de baz oje sürmüştüm. Oldu mu iki kat oje! Aldım bir tane pamuk başladım ojeyi çıkarmaya. Çok enterasan, pamuk ojeye yapıştı ilk başta sonra pamuğu hareket ettirerek ojeyi çıkardım, sonra diğer tırnaklara geçtim. Sonuç; oldukça başarılı. 

     Tırnak kenarlarında kırmızılık bırakmadı. İçerisinde bakım yağları olduğu yazıyor, sanırım yağlar sayesinde tırnağın suyunu almadı, hatta bakım bile yaptı, tırnak etlerini yumuşattı. Ayrıca asentonsuz olduğu için; tırnak kırılmasının ve soyulmasının önlüyor.

     Ambalajı sağlam, çevirerek açılıp kapanıyor. Valizde, çantada taşırken akma yapmaz düzgün kapatıldığı sürece. İlgilenenler için, bu ürün hayvanlar üzerinde test edilmemiş. Fiyatı; 47.50 TL'imiş. İndirimde almak daha avantajlı olabilir. 

Avantajları; 
*Asetonsuz
*Ojeyi çözmesi iyi
*Taşınabilir, portatif
*İçindeki yağlar sayesinde tırnağa ve tırnak kenarlarına bakım yapıyor
*Hayvanlar üzerinde test edilmemiş
*Bana göre şıpsevdi, onlara göre limon kokulu

Dezavantajı;
*Fiyatı yüksek
*İçinde parabenler var

    Kısacası; ben bu oje temizleme pedlerini genel olarak başarılı buldum.Taşınabilir, pratik, fonksiyonel, ojeyi çözmede başarılı, mis kokulu. İçinde parabenler bulunmasa çok daha iyi olurmuş aslında. Yine de bir indirimde yakalarsam bittiğinde kendim satın alabilirim. Benim puanım; 10/8.

 Lilakutuya tanışma hediyesi olarak gönderdikleri bu ürün için teşekkür ederim. Barielle asentonsuz oje temizleme pedlerini incelemek veya satın almak isterseniz buradan, Barielle'nin resmi sitesine buradan ulaşabilirsiniz. 

*Bu ürün Lilakutu'dan gönderilmiştir. Bu yazıda %100 kendi objektif görüşlerim paylaşılmıştır. Tüm görseller şahsıma aittir.

4 yorum :

  1. Aaa Barielle Türkiye'den çekildi filan demişlerdi yalan mıymıış?
    Asetonsuz ve ped şeklinde olunca düşüktü beklentim ama baya iyi çıkarmış^^ o içine kattıkları yağda bir hikmet var sanırım nob da öyle yağlı his bırakıyor. yaaa kokusunu çok merak ettiiiiiim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de geri gelmiştir ahahahhah :D
      Valla bu tarz bir üründen benim de beklentim düşüktü ama gerçekten iyi çıkardı. Nob diye bir markanın da mı böyle bir ürünü var? Bak onu da bilmiyordum :P
      Keşke şuanki mevcut teknoloji kokusunu sana yollamamı sağlasa...

      Sil
  2. Yazılarına, detaylarına, özenine bayılıyorum! Ayrıca ürünü de çook merak ettim ama dediğin gibi indirim zamanı almak daha ekonomik olabilir sanki :) ellerine sağlık, öpüyorum :* ~Meltem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meltemcim :) Çok teşekkür ederim, utandırıyorsun beni...
      Kesinlikle indirim zamanında bakılması daha avantajlı olur.
      Çok teşekkür ederim, ben de çok öpüyorum :*

      Sil

Fikilerlerini okumaktan keyif alıyorum ^^