Salı, Aralık 01, 2015

{KOZMETİK} GRATİS İNDİRİMİNDEN NELER ALDIM?

   Merhabalar! Gratis indirimi diyince gözümde yeniden canlandı o ölümcül sıralar, bomboş raflar ve 2,5 saatte bir fırça için 7 tane mağaza gezmem! :) Şaka gibiydi! Eee böyle büyük indirimi Gratis yılda bir kere yapınca bütün insanlık çıldırmış gibi alışveriş yaptı tabi :D Bu arada çok duyduğum için belirtmek istedim; indirim %50 değil %40+%10 (gratis kart ile) =%46 oluyor. Keşke %50 olsaydı...


sorumelegininpusulasi-gratis-indirim- blog-gratis indirimi
 

     Ben neler mi aldım bu indirimden? Renkli kozmetikten hiçbir şey! (far, rimel, allık, ruj vs.) Çünkü; ihtiyacım yoktu, Japonya'dan o kadar çok şey almışım ki ihihihihihih :D Neyse o başka bir yazının konusu. Bu arada yeni bir düzen oluşturdum kendime. Yeter bu kadar ara! Meğer ne kadar özlemişim yazmayı... (Yazar burada hüzünlenir)


   

 İlk olarak beni 7 mağaza gezmeye mecbur bırakan fırçayla başlayayım. (İnat ettiysem demek ki :D) Ecotools ecotools eye enhancing duo set ikili fırçaları, bu markanın en çok methedilen airbrush concealer brush (pürüzsüz kapatıcı fırçasını) bir inceki indirimde alıp çok da memnun kalınca bu ikili hatta arkalarındaki fırça ile toplamda 4 adet fırçayı almak istedim. Her zaman indirime girmiyorlar. Bu fiyata bulmuşken kaçırmak istemediğimi anlamışsınızdır :) Şimdilerde deniyorum, 7 mağaza gezmeye değer miymiş? Hayır! Bazen oluruna bırakmak lazımmış...

     Elidor bukle belirginleştirici saç kremi; yıllar yıllar önce lise mezuniyet töreninde sevgili arkaşım Öznur, saçıma sürmüştü ben dahil herkes saçlarımın bu kadar dalgalanmasına çok şaşırdık. Kendi saçımın kıvırcık potansiyelinin farkında değilmişim meğer :) Üniverisite zamanlarında Hobby, Pantene filan kullandım ama Elidor markasına antipatim olduğun için hiç şans vermemiştim. 2-3 yıldır saç kremi kullanmıyorum. Anılar depreşti ve tabumu yıkmak istedim. Öznur'a selam olsun! 


     Jon Frieda luxurious volume all-out hold saç spreyi; Daha önce kullanıp bitirmiştim. Genel olarak saçı sabit tutuşundan memnun kalmıştım, sadece çok yakından sıkmamak gerek yoksa yapış yapış yapıyor. Başka spreyler de denedim ama sabitlemede bunun kadar başarılısını henüz bulamadım.

     Benri makyaj düzeltme çubuğu; Makyaj düzeltme çubuklarını çok sık kullanıyorum, makyaj çekmecemde, makyaj çantamda, banyoda onlar her yerde :D

     Crystal body deodarant sprey; Alüminyumsuz, temiz içerikli deodarant arıyorum. Bu ürünün methini çok duydum, hazır indirimdeyken denemek istedim. Gerçi içeriğinin çok da temiz olmadığına dair spekülasyonlar var. Bunu konuyu araştıracağım.

     Parodontax beyazlatıcı günlük diş macunu; Daimi kullandığım bir diş macunu olduğunu yazmıştım. Beyazlatması beni tatmin ediyor. En önemlisi içeriği güzel ve diş etlerime çok iyi geliyor. Almaya devam edeceğim daha iyisini bulana kadar.

     Sensodyne iso-active çoklu etkili diş macunu; Eşim bundan başka diş macunu kullanmıyor. Hatta geçenlerde bir tane diş macunu almış yine Sendodyne, ama başka seriden. Özel sipariş verdi hazır indirimdeyken alayım dedim :) 

     Vi-vet Roll-On Sir Ağda; Vi-vet'in ısıtıcı cihazı da var bende yıllardır ikisini birlikte kullanıyorum. Özellikle kırmızı renkte olanını alıyorum, pudralı olanı. Cildimde tahriş ya da alerji yapmıyor. Lazer epilasyon yaptırdıktan sonra ihtiyacım kalmayacak.

     Orkid platinum gece ped; Dünyanın en iyi pedi mi? Hayır. Ama bundan daha iyisini bulana kadar almaya devam edeceğim. Keşke biraz daha yumuşak olsaydı.

     Kotex ultra kanatlı ped; Methini çok duyduğum ürünlerden biri. Merak ettim ve indirimdeyken deneyeyim dedim. Bakalım söylenildiği kadar yumuşak mı?

     Çok enteresan o hengamede çantama bir tane tester atmışlar, Otaci makyaj temizleme suyunu koymuşlar. Çok şaşırdım. İndirimden önce de Esssense'in oje düzeltici kalemine bakmaya girmiştim Gratis'e, elime Urban Care'in saç maskelerinin deneme boylarını vermişlerdi. Sanırım Müşterilere Tester Verilsin kamyası etikili olmuş. Siz de katılmak isterseniz buradan kampanyaya destek verebilirsiniz.

     Benim Gratis indirimden aldıklarım böyle, siz neler aldınız? Kaç Gratis gezdiniz? 
Düşüncelerinizi çok önemsiyorum ve aşağıya yorumlarınızı mutlaka bekliyorum ^^
Yazdıklarınızı keyifle okuyorum (:


Bu ürünler tamamen kendi imkanımla alınmış olup reklam değildir, sponsor tarafından gönderilmemiştir. Bu yazıda %100 kendi görüşlerim paylaşılmıştır.

12 yorum :

  1. güzel günlerde kullan cnm :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blogunuzu bir sayfada gordum ve dikkatimi cekti takibe aliyorum bloguma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Çok teşekkür ederim ilginiz için, hemen bakıyorumm sayfanıza ;)

      Sil
  3. %4 indirimden kaçmaları hiç hoş olmamış:p lafı mı olur ha 46 ha %50 deseydiler ya..
    2.5 saatte 7 mağaza:-O Helal olsun:) neyseki aradığını bulmuşsun ama değmemiş:( ben de okurken not alıyodum ankaraya gidine alayım diye piki o zaman:)
    Sana bu zamana kadar kullandığım içeriği en temiz, en koku önleyici, en uzun süre giden ve tüm bunlara rağmen epey uygun bi roll on öneriyim mi? Allfree! Yazısını da buldum bi bak canişkom uygun olduğunda : http://kozmetikasigi.blogspot.com.tr/2015/07/allfree-natural-deodorant-fresh-ve.html
    Parodontax a muadil de splat ları önerebilirim. Onların da hem içeriği hem temizlemesi epey güzel^^
    Lazerden sonra ağdayo unuttum cidden ben şiddetlen tavsiye edilir^^
    Orkid bende şiddetli tahriş, kızarıklık yapıyo:"( Kotex'i önercektim tam ki sen almış yazmışsın^^ En uzun olanını alıyorum ben üstü pamuklu mu pamuksu mu bilemedim ama gerçekten yumuşak ve tahriş, acıtma, kızarıklık hiç olmuyo onu kullanırken bence sende daha çok sevceksin^^
    Aaaa Gratis tester mı veriyooo:-O hemen ben de imzaladım twitterda da paylaştım
    yeter bu kadar ara yeterrrrrrrrrr:"( "tülay nolur geri dön" videosunu sana armağan ediyorum Özlem..Biara haftada en az 3 yazı mı demiştik ne demiştik? Tamam haftada 1 de olur yeterki boş kalmasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani yani nolurdu %50 olaydı :D
      Deli gibi gezdim ya o gün, 'bulacağım!' dedim. Buldum. Buldum ne oldu? Pöff o kadar da gezmeye hiç gerek yokmuş...
      Ayyyyyyyy ilaç gibi geldi valla süpersin ya :D Yazısını bike yazmışsın haberim yok! Utancımdan yerine dibine gireceğim şimdi :( Blog okumayalı da uzun zaman olmuştu tabi, özledim yahu yazdıklarını okumayı ^_^
      Hmmm Splat'ı çok duydum ama almaya cesaret edemedim nedense. Diş etlerine etkisi nasıl acaba?
      Ayyyy inşallah ben de tadarım o rahatlığı! İstanbul'da iyi, güvenilir, hijyenik ve profesyonel yerleri araştırıyorum bakalım, bulacağım inşallah :)
      Ya evet Orkid bende de 3 günden sonra tahriş etmeye başlıyor, Kotex umarım sızdırmama konusunda da iyidir. Teste tabii tutacağım bakalım (;
      Yaaa ben de şaşırdım tester vermelerine hayret ettim! :D Süpersin ya! Desteğin için yürekten teşekkürlerimi sunuyorum. Umarım kampanya amacına ulaşır.
      Ahahhahahhahah :D Geri döndüm nnniiiihhhaaaayyyyeeetttt! :D Ya evet bir ara demiştik öyle bir şeyler doğru, hayaller vs. hayatlar oldu benimki :P Boş bırakmayacağım...
      Ezgiiiiiii ya! Her bir yorumunu okurken yüzümde oluşan tebessümlerin haddi hesabı yok :) Çok teşekkür ederim sonsuz desteğin ve ilgin için ♥ ❤ ❥

      Sil
  4. güzel bir yazı olmuş bende bloguma beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^^ Hemen bakıyorum sayfanıza :)

      Sil
  5. O indirimden bende faydalandım yılbaşında da güzel bir indirim yaparlar umarım :) blogunuzu takibe aldım bende beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yılbaşında bu kadar büyük bir indirim yapar mı ama bilmiyorum, illaki bir indirim olur, özellikle renki kozmetikte. Çok teşekkür ederim, hemen bakıyorum sayfanıza :)

      Sil
  6. Burdaki aptal bilgisayarda yanıtla kısmı çalışmıyor:( o yüzden yeniden yorum yazıyorum:)
    Yaa ne utancı aşkolsun ne zamandır kendi blogunla bile ilgilenemiyorsun ki nasıl başka blogları takip edip okuyasın. Aramıuzda hiç lafı bile olmaz:-*
    Eşimin diş eti problemleri vardı. Ama Splat kullandığımızda beri kanama filan yaşamıyor tabi diş fırçalama tarzı ve diş fırçası da epey değişti onların da etkisi vardır.
    İnşallah bulursun kuzu yaa lazer süper bişi <3 Benim 6 seansta %80 azaldı resmen. Çıkanlar da o kadar ince ki görmek için epey dikkatli bakmak gerekiyor:) Kadınlarkulubunde baya öneri vardı istanbula dair. Müsait olunca incele kesin. Tam mevsimi çünkü^^
    Kotex sızdırma konusunda da tahriş konusunda da orkide valla bin basar. Özellikle gece pedi süper:) (tamam yeter artık bi ped üzerine daha başka söylencek bişi kalmadı susuyorum)
    yaa ne demek kuzum her zaman her daim:-* buarada snapte gördüm hasta olmaya meylediyormuşsun, etme :) senin o formüle biz bir de karabiber kattık ki anaam tam bomba oldu sen de dene=) Boğaza birebir cidden hepsi^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa evet o kunada gerçekten mahçubiyet&suçluluk hissediyorum resmen :( ama telafi etmeye başladım geriye dönük bütün yazılarını okuyorum :)

      Hmm ben de bir deneyeyim ilk fırsatta Splat'ı, stokta hiç açılmamış Paradontax var bitince alayım :) Bir de senin yazında gördüğüm 'Curaprox' diş fırçasından almak istiyorum belki o zaman daha etkili bir sonuç olur :) Diş Hekimimden öğrendiğim şekilde fırçalamaya özen gösteriyorum, kanama yok ama çekilme olabiliyor zaman zaman bakalım belki fayda ederler, kullanıp bakmak lazım :)

      %20'cik kalmış sadece süper ya :D Ahahahhahah Kadınlar Kulübü mü? Tam yeri :D

      Kotex'in denedim bende sızdırma yaptı bir de gecesine bakayım bir umut :(

      Zencefil tozu ve balın gücü diyorum susuyorum :P Olmadım hasta çok şükür ohhhh sana da iyi gelmiş şifa olsun :) Karabiber katınca acı oldu mu ya?



      Sil

Fikilerlerini okumaktan keyif alıyorum ^^